Alucosun FR

Breve descrizione:

I Pannelli Compositi in Aluminium (ACP / ACM) sò prudutti versatili chì uniscenu e qualità di i metalli cù e plasticità di versatilità, hè un pruduttu flessibile ma rigidu à un costu relativamente più bassu adattatu per varie applicazioni cum'è Facciata, Tettu, Soffitto è varie applicazioni simili di ristrutturazione di ingegneria o una nova bastimentu. Un materiale chì offre possibilità illimitate per cuncepisce u vostru sognu.

Ci hè una vasta gamma di prudutti di rivestimentu in Aluminium, Alucosun® offre à l'industria. U più impurtante hè i prudutti cumposti ACP / ACM simu ben cunsiderati cum'è una impresa capace di creà prudutti di classe mundiale. In più di a qualità di i prudutti chì offre a nostra firma hè impegnu versu e nostre prumesse è a strategia di serviziu prufessiunale.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

AVANTAGGIU DI U PRODOTtu

Alucosun ®U Pannellu Compositu d'Aluminiu hè a nostra eccellente presentazione à l'industria di a custruzzione glubale I pannelli Compositi in Aluminium sò cunsiderati cum'è una alternativa costruttiva parechji aspetti à i Pannelli in Aluminium ci sò parechje caratteristiche chì u rendenu unicu.

SICUREZZA 

Alucosun FR®hè testatu è certificatu da lab di fama mondiale. Pannelli FR Classe A2 è B (EN13501) Certificati mentre e pannelli core PE sò Classe A (ASTME84) è Classe 0 è 1 (BS476Part6, Part7). Inoltre, Alucosun FR hè certificatu per esse conforme à NFPA285 è ASTME-119.

PESU LEGGERO

Alucosun® i prudutti cumposti sò materiali Pesi Liguru paragunendu à soli fogli metallichi, vetru o facciate simili dispunibili in u marcu cuntempuraniu.

RIGIDU

STRUTTURA DI PRODOTTI

structure

Alucosun - FR® i pannelli sò custituiti da un core cù un cumpostu chì hà un minerale incombustibile per assicurà un megliu standard di focu è di sicurezza di l'industria.

ACP - FR hè un pruduttu cumpostu cumpostu da Alta proporzione di Pannelli di nucleu pienu minerale incombustibile chì soddisfanu i requisiti di EN-13501 da classificà in a categuria B. Produttu qualificatu da aduprà cum'è rivestimentu è facciata per a custruzzioni di edifici residenziali o commerciali esterni bassi è alti alzà. Inoltre risponde à i requisiti NFPA-285 è ASTM E-119.

Dimensioni

Dimensione Unità Standard Dispunibule
Larghezza mm 1250, 1500 1000-2000
Lunghezza mm 3050 ≤8000
Spessore mm 4 2-6
Aluminium grossu mm 0,50 0.15-0.70

Pruvate Prughjetti

Criterii Metudu di Test Unità Valore
Pruprietà fisiche Spessore - mm 4
Gravità Specifica - Kg / M3 1900
Pesu - Kg / M2 7.5
Therm. Conduttività ASTM C 518 W / (mK) 0,45
Therm. Espansione ASTM D 696 X 10-6 / ° C 24
Proprietà Meccaniche Forza à a trazione ASTM E8 MPa N / mm2 49
Allungamentu ASTM E8 % 5%
2% Stress di Prova ASTM E8 MPa N / mm2 44
Perdita di Trasmissione di u Sonu Riduzione di Rumore ASTME413 STC 27

dimen1
Rendimentu di u Focu

In i Pannelli Compositi d'Aluminiu i materiali Core ghjucanu un rolu maiò in a determinazione di a pruprietà di u focu di u bastimentu. Senza sacrificà alcuna di e so proprietà di basa Ocean Panels ACP - A2, ACP-FR sò prudutti cuncepiti per copre e norme antincendiu è di sicurezza in u mondu.

Cunfrontu di Rendimentu di Focu

Alucosun FR-A2 Alucosun FR  Alucosun PE
Spessore 4 4 4
Materiale Combustibile in Core <10% <30% <100%
Norme BS / UE EN13501-1 (A2 s1 d0) EN13501-1 (B s1 d0) -
Norme US NFPA 285 (Passatu), ASTM E119 (Passatu) NFPA 285 (Passatu), ASTM E119 (Passatu) -
Australia / Nova Zilanda  AS / NZS 1530.3 (Senza accensione) AS / NZS 1530.1 (Senza accensione) -
Alemagna En1187 (Passatu) DIN41027 (Passatu) En1187 (Passatu) DIN41027 (Passatu) -
Singapore EN13501-1 (A2 s1 d0) EN13501-1 (B s1 d0) -
EAU EN13501-1 (A2 s1 d0) NFPA 285 (Passatu) EN13501-1 (B s1 d0) NFPA 285 (Passatu) -

dimen3Culori è Finiture

Diverse opzioni di culore è di finitura facenu di Alucosun ACP una scelta preferita di a busta di custru. Varietà di spettri, durabilità di i sistemi di vernice qualità di a finitura ecc. Rende un adattatu à qualsiasi applicazione di rivestimentu sia ch'ellu sia un edifiziu cummerciale, una struttura iconica cun identità unica o una marca stabilita. Alucosun ACP offre una varietà di finiture standard è persunalizate fora di l'installazione di rivestimentu di bobine in casa. Alucosun ACP hè finitu di superficie cun sistema di vernice PVDF è NANO in prucessu di rivestimentu in bobina cuntinua chì assicura qualità è cunsistenza in cunfurmità cù a specificazione AAMA 2605.

PVDF U sistema di vernice cun 70% di resina PVDF cumposta hè cunnisciutu per alta resistenza à i raggi UV è effetti ambientali dunque Alucosun® hè una prestazione durevule è consistente in condizioni climatiche estreme.

FEVEi vernici sò cunnisciuti per a so ottima durabilità. E superbe pruprietà chimiche è fisiche di ste pitture di qualità sò state bè ricunnisciute è dimustrate da l'utenti è l'architetti di u mondu sanu in l'ultimi quaranta anni è avà sta continuazione sempre ogni ghjornu.

NANO- PVDFhè un sistema di vernice autopulente. Un tali sistema di Vernice furnisce un top coat chjaru addizionale cù particelle NANO altamente reticulate nantu à a finitura PVDF; chì assicura una superficie liscia. A superficia liscia è chjara face a terra è a polvera difficiule da appiccicà nantu à u quale dà à l'edificiu un aspettu sempre pulitu. I sistemi di vernice PVDF è NANO sò altamente resistenti assicura 15-20 anni di garanzia di finitura.

ANODIZEDpannelli cù varie opzioni di finitura sò dispunibuli in Alucosun quantunque hè sottumessu à certi limiti di tempu è di dimensione ®. Naturalmente prutetti da pannelli di stratu anodizzati sò assai resistenti à i graffi resistenti furnisce una garanzia di circa 30 Anni.

PE è HDPE e vernici sò aduprate largamente in parechje applicazioni grazia à l'ampie gamme di culori è à l'ecunumia, avà l'anni di garanzia ponu esse allargati da 5 anni à 8 anni cù i sfarenti tippi di rivestimentu.Le finiture HDPE sò ancu dispunibili cum'è sistema di vernice persunalizatu.

Multi-Finiture

Ancu se tradiziunale adupratu di pannelli Compositi in Aluminium sò rivestimenti murali è applicazioni publicitarii, oghje hè ampiamente adupratu in vari settori cum'è decorazione, esposizione, veiculi cum'è Camion container, treni, aerei, navi, mobili, elementi architetturali ecc. Cum'è ACP hè un materiale flessibile chì pò esse adupratu in cunjunzione cù l'imaginazione di u designer è l'architettu per visualizà creazioni magnifiche. A versatilità in l'applicazioni ci incuragisce à circà è sviluppà finiture micca convenzionali per alimentà a passione di furnisce opzioni illimitate. Alcune di e finiture principali dispunibili in i nostri prudutti di Aluminium sò cum'è quì sottu, tuttavia ùn hè micca limitata quì; sè pudete imaginà chì a pudemu creà.

※ SOLIDU
※ METALLICU
※ SPECTRA
※ LUCIDU
※ MATTE
※ PINZELLU
IR MIRROR
※ TIMBER
※ PIETRA
※ NATURALE - RAME, ZINC, TITANIUM INOX
dimen4
Pruprietà Pittura Pvdf

REVESTIMENTU ALUMINUM PVDF
S. Innò Parametri  Test di Standard Risultatu
1 Gloss @ 60 gradi ASTM D 523  20-80
2 Formabilità (piega a T) ASTM D1737-62 2T, senza cracking
3 Reverse impact-crosshatch NCCA II-5 Nisun pick off
4 Durezza-matita ASTM D3363 ≥2H
5 Adhesione ASTM D3359 Nisun pick off
Seccu Metudu 8 Nisun pick off
Bagnatu 37,8 ° C, 24 ore Nisun pick off
Acqua bullente 100 ° C, 20 min
6 Spessore Pittura (μm) AAMA2604 25-36 μm dipende da i strati di rivestimentu
7 Resistenza abrasiva ASTM D968-93 40 l / mil
8 Resistenza Chimica ASTM D1308-87 Nisun cambiamentu
Resistenza à l'Acidu ASTM D1308-87 Nisun cambiamentu
Resistenza à l'Alcali ASTM D1308-87 Nisun cambiamentu
Resistenza à u Solvente AAMA 2605-05 Nisun cambiamentu
Resistenza à a Pulizia
9 Pruvenza meteo-o-metru: ASTM D2244-93 Max. 5 unità dopu à 10 anni
Ritenimentu di culore ASTM D523-89 Minimu 50% dopu à 10 anni
Ritenimentu di lucentezza ASTM D4214-89 Max. 8 unità per culori & 6
Resistenza à u gesso Per u biancu dopu à 10 anni
10 Resistenza à u spruzzu di sale ASTM B117-90 Passà (400 ore X5% NaCl)
11 Resistenza à l'umidità ASTM D2247-94 Nisun blister Dopu à 4000 ore, 100% UR, 38 ° C

dimen5

dimen6

Metudu Ricumandatu Di Pulizia

L'estensione è a natura di u lavatu di l'edificiu dipenderà da u materiale o sistema, a so situazione geografica è a pusizione in l'edificiu, è u gradu di pulizia chì hè necessariu. A manutenzione normale hè un travagliu generalmente ricunnisciutu cum'è necessariu per ottene a durabilità prevista.

Rispittà i cunsiglii di manutenzione di i pruduttori o di i fornitori Durante a pulizia, un accessu à tutti i equipaggiamenti cum'è scala, staging, scaffold mobile, cherry pickers o simile, deve esse preparatu cù pads per prutege i pannelli da l'impattu. Una pulizia impropria chì pò dà danni à u revestimentu ùn serà micca cuperta da i termini è e cundizioni di garanzia di u pruduttu.

Ùn aduprate micca solventi organici forti.

Ùn aduprate micca detergenti alcalini forti, acidi forti o abrasivi. Se questi solventi è pulitori sò stati aduprati, a vernice pò gonfialla, sfaldassi o crepassi.

Ùn aduprate micca acqua ad alta pressione per pulisce, chì pò causà danni à u sigillante di u giuntu o causà a rimozione di a vernice. U sbiancamentu d'acqua ùn hè micca cunsigliatu.

Ùn mischjà micca diversi pulitori. Se i pulitori avianu bisognu à esse mescolati, per piacè seguitate e istruzioni di a fabbricazione.

Evite a temperatura estrema per pulisce a superficie rivestita. E superfici riscaldate da u sole (sopra 40 ℃) ponu accelerà e reazioni chimiche è ponu evaporà l'acqua da a soluzione lascendu residui è macchie. À u cuntrariu, una temperatura estremamente bassa pò dà scarsi effetti di pulizia.

Alucosun ®una impresa di Wisdom Metal Composites Ltd chì portanu prudutti ultimi in cullaburazione cù a nostra famosa fabbrica di fabbrica situata in Jiangsu, avendu circa duie decennie di ricca esperienza in l'industria di u pannellu d'aluminiu. Alucosun a®marca chì risponde à tutti i vostri bisogni di u pannellu architetturale, Dotata di tutte e facilità in casa per assicurà u pruduttu di qualità è l'impegni di consegna. Offremu i migliori prudutti cù a perfezione finale; uttenutu da un mischju ideale di esperti di l'industria, l'ultime tecnulugia è macchine sofisticate. Facilità stabilita per pruduce più di 10Million M2 à l'annu, cù trè (3) impianti per vari Produzione di Pannelli, Rivestimentu Culuritu cun Laboratoriu In-house è Magazzinu ben attrezzati.

Alucosun®opera in u Far East, u Mediu Oriente, l'America Latina, l'Europa è l'America. I nostri uffizii righjunali, associati commerciali, agenti è distributori in tutta a regione ci permettenu di risponde à e vostre esigenze per i nostri materiali architettonichi è servizii di supportu duve ne abbiate bisognu.


  • Precedente:
  • Next: