Dapoi u 1u di settembre, a Cina assumerà una responsabilità solidaria per a ricezione di particelle di plastica riciclate impurtate da a Cina

In l'ultimi dui anni, e pulitiche di classificazione di i rifiuti naziunali sò state messe in opera, è u riciclamentu di i rifiuti è u riciclamentu back-end sò stati rinfurzati.

Dumane hè u ghjornu ufficiale di trasmissione di a nova è vechja "lege di i rifiuti solidi". À partesi da dumane, u schema di l'importazione di plastiche riciclate serà riscrittu. In u futuru, a digestione di i prudutti di rifiutu in Cina serà a tendenza generale!

Attualmente, a sospensione di l'importazione di particelle di plastica riciclate da alcune cumpagnie di navigazione hà scatenatu una larga discussione in l'industria. U puntu core hè chì averanu una responsabilità solidaria per a ricezione di particelle di plastica riciclate importate da a Cina.

E cumpagnie cù attività pertinenti cambieranu e so cumpagnie di spedizione. Tuttavia, l'attitudine di e principali cumpagnie marittime influenzerà e cumpagnie marittime à seguità l'esempiu? Ancu scunnisciutu.

U trasportu COSCO in America di u Nordu hà annunziatu chì fermerà di riceve rifiuti solidi trasportati in cuntinente cinese da u 1u di settembre. Si capisce chì i requisiti si applicanu à tutti i rifiuti solidi, cumpresi i rifiuti di carta, rifiuti di metalli, rifiuti di plastica, rifiuti di tessili, rifiuti chimichi , ecc.

Dapoi a pruibizione di i rifiuti, l'adattamentu di a pulitica di importazione è e norme unificate di particelle di plastica riciclate anu attiratu l'attenzione di l'industria.

Altre descrizzioni di i rifiuti sò in ligna cù a ricunniscenza di e fruntiere, ma e particelle sò ancu pruibite, ciò chì pone a quistione di pruibisce l'importazione di particelle di plasticu riciclatu.

Postu chì a nova "legge nantu à i rifiuti solidi" afferma chiaramente chì u Statu realizerà à pocu à pocu importazione zero di rifiuti solidi, aumenta a punizione per i rifiuti solidi illegali, è rende chjaru chì u traspurtadore è l'importatore anu da esse responsabile solidale (alcuni atti illegali pò esse ammenda più di 500000 yuan è menu di 5000000 yuan), a nova lege di i rifiuti solidi entrerà in vigore u 1 di settembre di u 2020.

Affettate da questu, e cumpagnie di navigazione sò preoccupate o saranu solidalmente responsabili. Attualmente, solu COSCO Shipping Company hà intesu a dichjarazione emessa da COSCO Shipping. Attualmente, Sinotrans, Yangming, sempreverde, una, CMA è altre grandi cumpagnie di trasportu importanu particelle di plastica riciclate, ma tali imprese ùn anu micca fattu dichjarazioni pertinenti.

Ci hè da nutà chì cum'è pruduttu finitu, e particelle rigenerate ùn sò micca rifiuti solidi.

A tendenza futura serà chì cù a messa in opera di a nova "legge nantu à i rifiuti solidi", e particelle importate di bassa gamma saranu gradualmente escluse da u paese, è e particelle importate di alta qualità saranu a fonte principale.

Ma avà, in vista di u fattu chì ùn ci hè micca un standard naziunale unificatu per l'importazione di particelle di plastica riciclata, u capimachja cù l'importazione è l'esportazione d'oltremare deve sempre esse attenti.

E seguenti sò e questioni chì necessitanu attenzione di l'imprese di granuli di importazione:

1. Hè necessariu avè un sensu di risicu è avè una piena comprensione di a merce, in particulare quelli cun elevatu risicu di importazione, cume e pruprietà, e specifiche, i culori è i cumpunenti principali di i materiali riciclati;

2. Se ci hè un dubbitu nantu à a natura di a merce, a dogana deve prima cunsultà l'agenzia di ispezione pertinente;

3. Quandu a dogana pone una dumanda è manda i campioni à l'agenzia d'identificazione per identificazione, hè necessariu attribuisce grande impurtanza à a cooperazione cù u travagliu di campionamentu per uttene un campionamentu standardizatu è ragionevule;

4. In casu di disputa ghjuridica, penalità amministrativa o riduzzione di a qualità di u creditu, si suggerisce di cunsultà prima un avucatu è di trattà lu secondu a situazione specifica. In casu di necessariu, hè necessariu salvaguardà i so diritti è interessi legittimi per mezu di una reconsiderazione amministrativa è di un litigiu amministrativu.


Tempu di posta: Sep-08-2020